Βρίσκεστε εδώ: Υποστήριξη Χρηστών (Helpdesk)

Υποστήριξη Χρηστών (Helpdesk)

Help 64

Η υπηρεσία υποστήριξης και αρωγής χρηστών (Helpdesk) είναι αρμόδια να παρέχει στο ακαδημαϊκό, ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό της Πανεπιστημιακής κοινότητας τεχνική υποστήριξη, καθώς και ηλεκτρονική πληροφόρηση μέσω ειδικών δικτυακών υπηρεσιών (www, voice mail, κ.α.).

Το ωράριο λειτουργίας του Helpdesk είναι απο Δευτέρα εως Παρασκευή και ώρες 8π.μ - 3.30μ.μ
Τις υπόλοπες ημέρες και ώρες όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις προωθούνται στο Voice mail όπου καταγράφονται τα μηνύματα των χρηστών. 
Η δρομολόγησή των αιτημάτων προς την ομάδα των τεχνικών που θα αναλάβει την επίλυση τους πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα και μετά τις 8:00.

Ποιες υπηρεσίες υποστηρίζει η υπηρεσία υποστήριξης και αρωγής χρηστών.

Η υπηρεσία υποστήριξης και αρωγής χρηστών υποστηρίζει όλους τους χρήστες της Πανεπιστημιακής κοινότητας σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:

  • Εγκατάσταση και συντήρηση επικοινωνιακών συνδέσεων χρηστών.
  • Ακυρώσεις ή μεταφορές συνδέσεων.
  • Εγκατάσταση δικτυακού εξοπλισμού και εφαρμογών.
  • Υπηρεσίες δικτύου και εφαρμογών.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη χρηστών σε προβλήματα δικτύου και εφαρμογών.
  • Επίλυση βλαβών σύνδεσης.
  • Κάθε σχετική πληροφορική υποδομή.

Ποιους υποστηρίζει η υπηρεσία υποστήριξης και αρωγής χρηστών.

Η υπηρεσία υποστήριξης και αρωγής χρηστών υποστηρίζει όλους τους χρήστες της Πανεπιστημιακής κοινότητας και τους συνεργαζόμενους με αυτή φορείς. Δηλαδή, υποστηρίζει τους φοιτητές (προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς μέχρι την αποφοίτησή τους), τους διδάσκοντες και ερευνητές (κατά τη διάρκεια της θητείας και της συνεργασίας τους με το Πανεπιστήμιο) και τους υπαλλήλους των διοικητικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου. Υποστήριξη δεν παρέχεται στους συνεργαζόμενους ή εξωτερικούς φορείς εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά μέσα από ειδική συμφωνία. Η υποστήριξη προς εργαστήρια, ερευνητικά προγράμματα, νομικά πρόσωπα και ανεξάρτητους οργανισμούς δεν είναι εξ ορισμού δεδομένη.

Πριν επικοινωνήσετε με το Helpdesk  

Σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα ελέγχου προκειμένου να βοηθηθούμε στην εξυπηρέτηση σας.

  • Μετά απο επανεκκίνηση του ηλεκτρονικού σας υπολογιστή σας, επιλύετε το πρόβλημά; 
    ( Για ένα μεγάλο ποσοστό περιπτώσεων το πρόβλημα επιλύεται με απλή επανεκκίνηση των συστημάτων)
  • Βεβαιωθείτε οτι δεν έχει αποσυνδεθεί κάποιο καλώδιο απο το πίσω μέρος του υπολογιστή σας
    ή της συσκευής που παρουσιάζει πρόβλημα.
  • Ελέγξτε τις ενδεικτικές λυχνίες της συσκευής  (π.χ οθόνης, εκτυπωτή) που παρουσιάζει πρόβλημα, ώστε να 
    έχουμε μια ένδειξη για τη κατάσταση παροχής ρεύματος    
  • Μήπως αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα κάποιος συνάδελφος;
    (Αυτό μας βοηθάει στο να προσδιορίσουμε εάν το πρόβλημα είναι μεμονωμένο ή ευρύτερο)  
  • Συνέβη κάποια αλλαγή ( π.χ εγκατάσταση εφαρμογής, αναβάθμιση ) στο σύστημα σας, απο τη τελευταία
    φορά που λειτούργησε κανονικά;
    (Αρκετά συχνά κάποια αναβάθμιση ή εγκατάσταση εφαρμογής επιδρά στη σωστή λειτουργία του υπολογιστή) 

Εάν χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας τα στοιχεία παρακαλούμε να μας παρέχετε τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Όνομα
  • Τμήμα/Υπηρεσία, Κτίριο, Όροφος
  • Κωδικό πρίζας (αν το αίτημα σας αφορά δικτυακή ή τηλεφωνική σύνδεση)
  • Όνομα χρήστη (username)
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Λειτουργικό Σύστημα του υπoλογιστή σας (WinXP, Win 7) και δικτυακή διεύθυνση (IP) που μπορειτε να βρείτε απο το http://www.canyouseeme.org 
  • Περιγραφή του αιτήματος

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τοπικά τμήματα Helpdesk

ΑΘΗΝΑ
Κτίριο Βουλγαροκτόνου 30
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 21064 92166
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Ισόγειο κτιρίου Διοίκησης, Λόφος Πανεπιστημίου 
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 22510 36166
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΑΜΟΣ
Ισόγειο Εμπορικής Σχολής, Καρλόβασι 
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22730 82166
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΡΟΣ
Ισόγειο Κτίριο Α΄ Γυμνασίου, Κωνσταντινουπόλεως 2, Ερμούπολη
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22810 97166
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΡΟΔΟΣ
Δημοκρατίας 1,
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22410 99166

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΧΙΟΣ
Μιχάλειο Κτίριο, Μιχάλων 8, 82100 Χίος
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22710 35166
Fax: 22710 35059
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
web: http://helpdesk.chios.aegean.gr



        

We use cookies
Πατώντας "Συμφωνώ" μας παρέχετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies με σκοπό τη μέτρηση και την ανάλυση της επισκεψιμότητας.