Πριν επικοινωνήσετε με το Helpdesk

Σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα ελέγχου προκειμένου να βοηθηθούμε στην εξυπηρέτηση σας.

  • Μετά απο επανεκκίνηση του ηλεκτρονικού σας υπολογιστή σας, επιλύετε το πρόβλημά; 
    ( Για ένα μεγάλο ποσοστό περιπτώσεων το πρόβλημα επιλύεται με απλή επανεκκίνηση των συστημάτων)
  • Βεβαιωθείτε οτι δεν έχει αποσυνδεθεί κάποιο καλώδιο απο το πίσω μέρος του υπολογιστή σας
    ή της συσκευής που παρουσιάζει πρόβλημα.
  • Ελέγξτε τις ενδεικτικές λυχνίες της συσκευής  (π.χ οθόνης, εκτυπωτή) που παρουσιάζει πρόβλημα, ώστε να 
    έχουμε μια ένδειξη για τη κατάσταση παροχής ρεύματος    
  • Μήπως αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα κάποιος συνάδελφος;
    (Αυτό μας βοηθάει στο να προσδιορίσουμε εάν το πρόβλημα είναι μεμονωμένο ή ευρύτερο)  
  • Συνέβη κάποια αλλαγή ( π.χ εγκατάσταση εφαρμογής, αναβάθμιση ) στο σύστημα σας, απο τη τελευταία
    φορά που λειτούργησε κανονικά;
    (Αρκετά συχνά κάποια αναβάθμιση ή εγκατάσταση εφαρμογής επιδρά στη σωστή λειτουργία του υπολογιστή) 

Εάν χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας τα στοιχεία παρακαλούμε να μας παρέχετε τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Όνομα
  • Τμήμα/Υπηρεσία, Κτίριο, Όροφος
  • Κωδικό πρίζας (αν το αίτημα σας αφορά δικτυακή ή τηλεφωνική σύνδεση)
  • Όνομα χρήστη (username)
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Λειτουργικό Σύστημα του υπoλογιστή σας (WinXP, Win 7) και δικτυακή διεύθυνση (IP) που μπορειτε να βρείτε απο το http://www.canyouseeme.org 
  • Περιγραφή του αιτήματος
Παραθέτουμε επίσης καποιες εντολές που μπορεί να σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε απο την γραμμή εντολών του υπολογιστή σας ωστε να μας βοηθήσετε στην διάγνωση του προβλήματος σας.
 
Για να πάτε στην γραμμή εντολών:
 

Windows XP / Server 2003

Κανετε click στο Εναρξη / Εκτελεση.
Πληκτρολογήστε CMD.
Επιλέξτε ΟΚ / ENTER.
Θα ανοίξει ενα μάυρο παράθυρο οπου θα πληκτρολογήσετε τις εντολές.
 

Windows 7 / VISTA / Server 2008 

Κανετε click στο Εναρξη
Πληκτρολογήστε CMD.
Επιλέξτε ΟΚ / ENTER.
Θα ανοίξει ενα μάυρο παράθυρο οπου θα πληκτρολογήσετε τις εντολές.

Εντολές που μπορει να σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε:

ipconfig
ipconfig /release
ipconfig /renew

ping -t

whoami
whoami /fqdn
whoami /all

nslookup

tracert

netuse