Πλατφόρμα Κατάθεσης Αιτημάτων Helpdesk

Το Σύστημα της Υπηρεσίας Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) αποτελεί τον βέλτιστο τρόπο κατάθεσης των αιτημάτων των χρηστών.

Υπάρχουν δύο (2) προτεινόμενοι τρόποι με τους οποίους ο χρήστης που αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα σχετικά με τις υπηρεσίες και τα συστήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μπορεί να επικοινωνήσει και να υποβάλει το Αίτημά του στην Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk):

 

  1. Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) με περιγραφή του προβλήματος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Υπηρεσίας που εμπλέκεται (Τεχνική, Οικονομική, Διοικητική κ.λ.π)
  2. Υποβολή Αιτήματος μέσω της διεπαφής της Πλατφόρμας κατάθεσης Αιτημάτων (Support Center / Front-end), όπου μπορεί να μελετήσει τη Γνωσιακή Βάση ή/και να καταθέσει άμεσα το Αίτημά του, στη σελίδα: https://help.aegean.gr

 

Αφού οι χρήστες καταθέσουν ένα αίτημα, ακολουθεί η επεξεργασία και η κατηγοριοποίηση του.

Στην συνέχεια γίνεται ανάθεση του αιτήματος στον υπεύθυνο για την διεκπεραίωση του.

 

Προς το παρόν οι χρήστες μπορούν να καταθέσουν αιτήματα για τις ακόλουθες κατηγορίες:

  • e-epimorfosi Πανεπιστημίου Αιγαίου
  • Βιβλιοθήκη
  • Διαχείριση Γραμματειών (Φοιτητολόγιο)
  • Οικονομική Υπηρεσία
  • Υπηρεσία Διοικητικών Υποθέσεων
  • Τεχνική Υπηρεσία
Αρχική Σελίδα Πλατφόρμα Κατάθεσης Αιτημάτων Helpdesk
We use cookies
Πατώντας "Συμφωνώ" μας παρέχετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies με σκοπό τη μέτρηση και την ανάλυση της επισκεψιμότητας.