Πλατφόρμα Κατάθεσης Αιτημάτων Helpdesk

Το Σύστημα της Υπηρεσίας Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) αποτελεί τον βέλτιστο τρόπο κατάθεσης των αιτημάτων των χρηστών.

Υπάρχουν δύο (2) προτεινόμενοι τρόποι με τους οποίους ο χρήστης που αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα σχετικά με τις υπηρεσίες και τα συστήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μπορεί να επικοινωνήσει και να υποβάλει το Αίτημά του στην Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk):

 

  1. Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) με περιγραφή του προβλήματος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Υπηρεσίας που εμπλέκεται (Τεχνική, Οικονομική, Διοικητική κ.λ.π)
  2. Υποβολή Αιτήματος μέσω της διεπαφής της Πλατφόρμας κατάθεσης Αιτημάτων (Support Center / Front-end), όπου μπορεί να μελετήσει τη Γνωσιακή Βάση ή/και να καταθέσει άμεσα το Αίτημά του, στη σελίδα: https://help.aegean.gr

 

Αφού οι χρήστες καταθέσουν ένα αίτημα, ακολουθεί η επεξεργασία και η κατηγοριοποίηση του.

Στην συνέχεια γίνεται ανάθεση του αιτήματος στον υπεύθυνο για την διεκπεραίωση του.

 

Προς το παρόν οι χρήστες μπορούν να καταθέσουν αιτήματα για τις ακόλουθες κατηγορίες:

  • e-epimorfosi Πανεπιστημίου Αιγαίου
  • Βιβλιοθήκη
  • Διαχείριση Γραμματειών (Φοιτητολόγιο)
  • Οικονομική Υπηρεσία
  • Υπηρεσία Διοικητικών Υποθέσεων
  • Τεχνική Υπηρεσία
Αρχική Σελίδα Πλατφόρμα Κατάθεσης Αιτημάτων Helpdesk